Palju õnne esimeseks sünnipäevaks NAUTICA OSTUKESKUS!

19.10.18

Nautica kaubanduskeskus tähistab sel nädalavahetusel oma esimest sünnipäeva. Selle olulise sündmuse tähistamiseks toimuvad Nautica keskuses laupäeval, 20. oktoobril algusega kell 12.00 pidustused Ženja Fokini juhtimisel. Oodata on tasuta moealaseid konsultatsioone, rahvatantsu, muusikat, lastele meelelahutust “Frozen”-ist tuttavate Elsa ja Anna eestvedamisel ning loosiratas, kus ostjad saavad proovida oma õnne ja võita suurepäraseid auhindu. Lojaalsete ostjate tänamiseks toimub Nauticas sünnipäevajärgsel nädalavahetusel 19. kuni 21. oktoobrini kuni 70%-line soodusmüük.

Nautica kaubanduskeskus avas oma uksed juba aasta tagasi, pärast ulatuslikku 11 miljonit eurot maksma läinud renoveerimist ja laiendamist. Nautica laienemine nn sihtkoha ostukeskuseks, mille GLA on 18500 ruutmeetrit ja kus asub üle 60 kaupluse, on oluliselt kaasa aidanud Tallinna kesklinnas elevate, siin töötavate inimeste kui ka turistide meelelahutusvõimaluste ja söögikohtade valiku paranemisele. Avaramad ruumid on võimaldanud Nautica katuse alla tuua suurima ilukaupadepoe Tallinnas – Tradehouse’i ja Põhjamaade suurima minigolfikeskuse – Park Minigolf. Varem Tallinna kesklinnas ilma esinduskaupluseta kaubamärgid on nüüd Nauticas olemas nagu näiteks Cropp, House, Takko, Calle, Pepco, Sportsdirect.com ja mitmed teised.

“Nautica jaoks on see aasta olnud suurepärane. Nautica keskus on võimaldanud pakkuda mitmekülgset segu moest, söögikohtadest ja teistest ajaveetmisvõimalustest. Mitmed sel aastal läbi viidud kliendikampaaniad on meelitanud Nauticasse palju uusi külastajaid. Keskus tõmbab jätkuvalt ligi esmaklassilisi rahvusvahelisi jaemüüjaid nagu Pepco, kes avas juunis Nauticas oma esimese Tallinna kesklinna kaupluse. Selle aasta märtsis avas meie juures oma uksed H&M. Oleme uhked, et Nautical on olnud sedavõrd positiivne mõju kesklinna ostlemisvõimaluste avardumisele, ning selle üle, et Nautica on jätkuvalt üks sadamapiirkonna tõmbekeskuseid,” tõdeb firma Capfield juhatuse liige Ruben Gornischeff.

Avamisest alates on Nautica külastatavus jõudsalt kasvanud, ulatudes tippajal kuni 400 000 kliendini kuus ning ostjad veedavad siin kaks korda rohkem aega kui varasemas Norde Centrumis. Nautica pakub tööd kuni 500 inimesele, aasta jooksul on Nautica käive igakuiselt kasvanud. Nii konversioonimäär kui ka klientide arv ruutmeetri kohta on Tallinna keskmisest palju kõrgemad.

“Meie kliendid armastavad Nauticat mugavuse pärast. Nad saavad siinsest Rimi hüpermarketist kätte oma iganädalased toidukaubad ning kasutavad siinseid teenuseid nagu hiljuti avatud Trumani juuksurisalongi või Itella pakiautomaati. Parkida saab 2 tunni jooksul tasuta meie 250-kohalises parklas. Me ei jõua juba ära oodata oma esimest sünnipäeva, et tänada kõiki neid inimesi, kes meid möödunud aasta jooksul külastasid,” rõõmustab keskuse juht Kadri-Ann Tivas.

Nautica
Pärast ulatuslikku laienemist taasavas Nautica (endine Norde Centrum) oma uksed 19. oktoobril 2017. Nautica üldine renditav ala (GLA) on kokku 18 500 ruutmeetrit, millel asub kokku umbes 60 kauplust. Keskusele annavad oma näo ainuke Tallinna kesklinnas asuv Rimi hüpermarket, mitmekülgne söögikohtade valik, uued vaba aja veetmise ja meelelahutusvõimalused ning suurepärane asukoht Tallinna vanalinna ja sadama vahel. Nautica pakub suurepäraseid ostukogemusi ühe katuse all.

Nautica on üks Capfieldi kuuluvatest kaubanduskeskustest, mille on kavandanud 3D Reid Ltd UK juhtiv arhitekt Mark Anders.

Capfield
Capfield on erinevate Eestis asuvate kaubanduskeskuste omanik ja arendaja. Capfieldi portfellis on kuus kaubanduskeskust üle Eesti renditava brutopinnaga (GLA) üle 85 000 m2, millele lisandub mitu arendamise ootel krunti. Capfieldi portfell on Eesti üks suuremaid jaekaubandusportfelle, mis sisaldab ihaldatud asukohti kesk- ja eeslinna piirkondades. Koguni 65% renditavatest pindadest on suurte ankurüürnike käes, kelle hulgas on tuntud kohalikud ja rahvusvahelised kaubamärgid nagu Bauhaus, Maxima, Prisma, Rimi, Selver, H&M, LPP moekontserni kaubamärgid, nt House, Sinsay ja Cropp, SportsDirect.com, Baltika grupi moekaubamärgid, Denim Dream, Jysk, Euronics ja Apollo raamatupoed.