Eesti esimene DEICHMANNI kauplus avatakse 22. augustil Nautica ostukeskuses

22.08.19

Rahvusvaheline jalanõubränd DEICHMANN avab täna kaupluse Nautica ostukeskuses. Esindatud enam kui 4000 poega 27 riigis, on DEICHMANN juhtiv jalatsimüüja Euroopas, pakkudes kõrgkvaliteetseid jalanõusid taskukohaste hindadega.

DEICHMANN on pereettevõte ja turuliider nii Saksamaa kui ka Euroopa jalanõude jaekaubanduses, omades enam kui 100-aastast kogemust. “Laienemine Balti turule on üks osa DEICHMANNI 2019. aasta kasvuplaanidest. Valisime Nautica ostukeskuse DEICHMANNI Eesti esimese poe avamiseks tänu keskuse kõrgkvaliteetsele disainile ja suurepärasele asukohale. Näeme Balti turul suurt potentsiaali,” märkis Wojciech Normand, DEICHMANNI juhatuse liige.

“Oleme väga uhked DEICHMANNi esimese Eesti kaupluse avamise üle Nautica keskuses. Tegemist pole üksnes uue ja põneva jaemüüjaga eestlaste jaoks, vaid ka Soome turistide jaoks, kes külastavad Tallinnat ja sealjuures ka meie keskust regulaarselt D-terminalist tulles. Nautica ostukeskus meelitab jätkuvalt uusi kaubamärke turule, mis näitab keskuse tugevust ja sümpaatsust jaeturul tegutsejate seas,” teatas Olga Allik, keskuse juht, Capfield. DEICHMANNI Nautica kaupluse avamise puhul saavad kõik külastajad nelja päeva jooksul 20% allahindlust kõikidelt kingadelt.

Lisaks traditsioonilistele kaubamärkidele nagu Elefanten, Gallus ja Medicus, pakub DEICHMANN ka esmaklassilisi jalanõusid 5th Avenuelt. Ettevõtte värske Gracelandi kollektsioon on vaid jäämäe tipp sellest, mis on uus. Paljude sportlaste jaoks on Victory spordijalatsid lahutamatuks osaks nende põhivarustusest. DEICHMANNI tootevalikut täiendavad veel paljud kuulsad brändid nagu Adidas, Nike ja Fila, aga ka stiilsed aksessuaarid, kotid ja sallid. DEICHMANN teeb sageli koostööd ka kuulsate lauljatega nagu Ellie Goulding ja Rita Ora.

2019. aastal plaanitakse avada 229 uut kauplust. DEICHMANN grupi planeeritud investeeringud 2019. aastaks on rekordilised 285 miljonit eurot. Investeeritakse nii kauplustevõrgu ajakohastamisesse, uute füüsiliste poodide avamistesse kui ka internatsionaliseerumisesse ja digitaliseerumisesse.